شرکت پخش دمپایی جلو بسته ژله ای

شرکت پخش دمپایی جلو بسته ژله ای اقدام به ارائه انواع مختلف این دمپایی در اندازه های بسیار متنوع و طرح های گوناگون نموده است و بهترین این دمپایی را که از رنگ های مناسب برای ساخت آن استفاده شده است در اختیار خریداران آن قرار می دهد.

خریداران می توانند در ارتباط مستقیم و بدون واسطه با این شرکت نسبت به استعلام قیمت و سفارش آن اقدام کنند و آن را به صورت عمده برای آدرس مورد نظر خود را با ارزانترین قیمت درخواست کنند.

شرکت پخش دمپایی جلو بسته ژله ای

مشخصات دمپایی جلو بسته ژله ای

مشخصات دمپایی جلو بسته ژله ای دمپایی جلو بسته یکی از دمپایی های مناسب می باشد که می تواند برای محیط های مختلف مورد استفاده قرار گیرد؛ این دمپایی به دلیل شکل ویژه آن مانع از خیش شدن پاها می شود و به همین دلیل دارای کاربردهای مشخص است و اخیرا نوع ژله ای ان به بازار ارائه شده است که دارای مشخصات ویژه ای است.

برخی از مشخصات دمپایی جلو بسته ژله ای به طور خلاصه شامل موارد زیر می شود :

  • از پلی اتیلن مرغوب برای ساخت آن استفاده می شود و به همین جهت است که بافتی بسیار نرم دارد و از انعطاف پذیری قابل توجهی برخوردار است.
  • به صورت یک تکه بوده و به همین دلیل دارای مقاومت بسیار بالا در برابر کشش است و جز در اثر برخورد با اشیاء تیز سوراخ یا پاره نمی شود.
  • از تراکم بسیار بالایی برخوردار است با این وجود ضخامت کمی دارد و از وزن سبکی برخوردار است و راه رفتن با آن راحت است.
  • دارای سایزهای بسیار مختلفی است و می تواند برای کودکان نیز مورد استفاده قرار گیرد.

قیمت خرید دمپایی جلو بسته

قیمت خرید دمپایی جلو بسته

قیمت خرید دمپایی جلو بسته با توجه به میزان عرضه و تقاضای و به دلیل صادراتی بودن آن بسیار متغیر است همچنین کیفیت این دمپایی یعنی جنس و مدل آن بر قیمت این محصول موثر است و میزان سفارش از نظر مقدار نیز بر قیمت آن می تواند تاثیر بگذارد.

قیمت دمپایی مذکور را می توان از همین وب سایت اینترنتی که توسط بازرگانی فروش آن ارائه شده است به دست آورد؛ در این وب سایت مشخصات دقیق انواع این دمپایی آورده شده است و قیمت روز آن نیز در بخش محصولات سایت قابل مشاهده می باشد که به راحتی می توان از آن مطلع شد.

علاوه بر این می توان از طریق تماس تلفنی با این شرکت از قیمت آن باخبر شد همچنین انواع شبکه های اجتماعی که لینک آنها در صفحه اول سایت آمده است در این بین نیز می توانند بین خریدار و شرکت پل ارتباطی ایجاد کنند و امکان ثبت سفارش این محصول و استعلام قیمت را فراهم آورند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

تماس با ما