فروش ویژه دمپایی هتلی

فروش ویژه انواع بادوام ترین و ارزان قیمت ترین مدل های دمپایی هتلی از طریق نمایندگی های فروش مستقیم کارخانجات معتبر، به شکل عمده صورت می پذیرد.
با توجه به شروع فصل مسافرت ها و تعطیلات تابستانی و یا حتی تعطیلات عید نوروز، تمامی مراکز هتل های اقامتی در سراسر کشور، بایستی خود را آماده پذیرایی از مهمانان و مسافرین نموده و خود را مجهز به تجهیزات رفاهی کرده باشند.
یکی از این تجهیزات رفاهی، خرید انواع دمپایی هتلی است که به دو دسته انواع دمپایی مخصوص سرویس های بهداشتی و دمپایی روفرشی تقسیم بندی می گردند.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

فروش دمپایی هتلی

دمپایی روفرشی هتلی، از پارچه ای با نام اسپان باند سبک وزن با رویه مقاوم و کفی دارای عاج تولید شده که با نام دمپایی یکبار مصرفی هتلی در بازار شهرت داشته و می تواند از نظر مسائل بهداشتی نیز مناسب ترین گزینه باشد.

فروش دمپایی هتلی

دمپایی یکبار مصرف هتلی، در سه دسته دمپایی تک لا، سه لا و دمپایی حوله ای نیز به بازار عرضه شده است.
دمپایی مخصوص سرویس های بهداشتی هم از جنس پلاستیک سبک، نرم و مقاوم تولید شده که با قیمت ارزانی که داشته، خریدی مقرون به صرفه برای مراکز هتل ها محسوب می گردند.

فروش دمپایی هتلی

 

نمایندگی دمپایی هتلی

انواع مدل های جدید و ارزان قیمت دمپایی هتلی را به شکل آنلاین در انواع جزئی و عمده، سفارش خرید از طریق نمایندگی های فروش مستقیم کارخانجات معتبر تولیدی دهید.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

تماس با ما