قیمت ارزان دمپایی بیمارستانی و پلاستیکی

قیمت ارزان انواع مدل های دمپایی بیمارستانی و پلاستیکی تولیدی کارخانجات درجه یک را همین حالا از طریق نمایندگی های مستقیم این کارخانجات بخواهید.
دمپایی بیمارستانی جز مدل های پرفروش و پرتقاضا در سطح بازارهای کشور بوده که به نوعی تجهیزی لازم و ضروری برای تمامی محیط های بیمارستان ها و درمانگاه ها می باشد که بایستی از هر گونه آلودگی و ویروس، به دور باشند.
دمپایی بیمارستانی تولیدی کارخانجات معتبر، از بهترین مواد اولیه و متریال باکیفیت تولید شده و در مدل های گوناگونی به بازارهای فروش عرضه گردیده است. این دمپایی ها ۱۰۰ درصد بهداشتی و استرلیزه بوده و در بخش های گوناگون بیمارستانی همچون اتاق بیماران، اتاق عمل و بخش پرستاری، مورد استفاده قرار می گیرند.
دمپایی پلاستیکی بیمارستانی که امروزه در کارخانجات معتبری چون دمپایی قم تولید می گردد، یکی از مدل های بادوام، ارزان قیمت و باکیفیت دمپایی بیمارستانی است که دارای فروش بسیار بالایی در بازارهای کشور می باشد.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

دمپایی بیمارستانی ارزان

این دمپایی عمدتا مناسب بخش بیماران زن و مرد در رنگ های صورتی و آبی به دو شکل جلو باز و سر بسته تولید شده و عاری از هر گونه بوی زننده و نامتعارف می باشد.
از جمله دیگر مدل های مصرفی دمپایی بیمارستانی در سایر بخش های این مراکز، می توان به دمپایی یکبار مصرف بیمارستانی و دمپایی طبی بیمارستانی اشاره داشت.

دمپایی بیمارستانی ارزان

دمپایی طبی بیمارستانی با رویه چرم و کفی کاملا طبی، مخصوص بیماران دارای مشکلاتی از قبیل کمر درد و پا درد بوده که البته در اتاق های جراحی مخصوص پزشکان و پرستارانی که مدت طولانی ایستاده اند نیز می باشد.

دمپایی بیمارستانی ارزان

 

قیمت مناسب دمپایی بیمارستانی

این امکان فراهم شده تا تمامی خریداران انواع دمپایی بیمارستانی بتوانند با کمترین قیمت موجود در بازار، بهترین کیفیت از این کالا را بدون هیچ واسطه ای از معتبرترین کارخانجات تولیدی به شکل مستقیم خریداری کنند. خرید اینترنتی دمپایی بیمارستانی نیز می تواند برای بسیاری از مراکز بیمارستانی، خریدی مقرون به صرفه تر باشد.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

تماس با ما