قیمت انواع دمپایی استخری مردانه

قیمت انواع دمپایی استخری مردانه به پارامترهای متعددی بستگی دارد و مواردی از جمله اندازه و سایز آن، طرح و مدل، رنگ دمپایی، برند و شرکت تولید کننده، روش خرید و فروش، کیفیت و جنس دمپایی، وضعیت موجود در بازار و ‌… بر قیمت این محصول تأثیر گذار می باشند. قیمت انواع دمپایی در خریدهای عمده و مستقیم به علت دخالت نداشتن واسطه ها بسیار مناسب و مقرون به صرفه تر است.

قیمت انواع دمپایی استخری مردانه

دمپایی استخری پلاستیکی ممتاز چه ویژگی هایی دارد؟

دمپایی استخری پلاستیکی ممتاز چه ویژگی هایی دارد؟ از ویژگی های دمپایی استخری پلاستیکی ممتاز می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • این دمپایی دارای منافذ و سوراخ های ریزی است که از جذب آب پیشگیری نموده و  در اثر خیس شدن سنگین نمی شود.
  • بسیار نرم و انعطاف پذیر می باشد و از بهترین مواد پی وی سی در تهیه آن استفاده شده است و سبک و راحت می باشد.
  • زیره دمپایی آجدار و زبر می باشد که این امر در پیشگیری از لیز خوردن در استخر و محیط های خیس و مرطوب بسیار حائز اهمیت است.
  • راه رفتن با آن بسیار راحت و آسان است و دارای رنگ بندی متنوع و زیبایی است و در انواع طرح های جلو بسته و جلو باز و …. طراحی و تولید می شود و مشتری بر حسب سلیقه و نیاز خود می تواند محصول دلخواه را انتخاب نماید.
  • هیچ گونه حساسیت و آلرژی در پا ایجاد نمی کند، زیرا از مواد پلاستیکی بهداشتی در تهیه آن استفاده شده است.
  • از دوام و ماندگاری بالایی برخوردار است و به راحتی پاره نمی شود.

خرید آسان دمپایی استخری مردانه

خرید آسان دمپایی استخری مردانه امکان خرید دمپایی استخری مردانه به روش های مختلف برای مشتری فراهم می باشد و یکی از آسان ترین روش ها خرید به صورت اینترنتی است و از مزایای این نوع خرید می توان به تسریع و سهولت در امر خربد، ارسال کالا به محل مورد نظر مشتری، صرفه جویی در وقت، پیشگیری از پرداخت هزینه های جانبی و اضافی در رفت و آمد، خدمات دهی مطلوب، آشنایی با شرکت های تولید کننده مختلف و … اشاره کرد که با توجه به فراهم بودن شرایط راحت و آسان اغلب افراد این نوع خرید را ترجیح می دهند.

در حال حاضر انواع دمپایی مردانه از جمله دمپایی استخری با استفاده از بهترین متریال و توسط دستگاه های پیشرفته و مدرن در شرکت های تولیدی معتبر با کیفیتی عالی تولید و ارائه می شود. ابن تولید کننده ها انواع دمپایی را در طرح و مدل های زیبا و شیک و رنگ‌بندی جذاب طراحی و تولید می کنند که با توجه به کیفیت بالا و طراحی شکیل و زیبا بسیار پرفروش می باشد و مشتریان زیادی در بازارهای داخلی و خارجی دارد.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

تماس با ما