قیمت دمپایی یکبار مصرف بیمارستانی

انواع دمپایی یکبار مصرف بیمارستانی و هتلی را با دوام بالا و نرخ قیمت کارخانه، هم اکنون از طریق سایت های فروش اینترنتی فعال در این حوزه، سفارش خرید دهید.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

گفتنی است که دمپایی یکبار مصرف، از جمله دمپایی های پرفروش بیمارستانی و به خصوص دمپایی هتلی بوده که امروزه توسط کارخانجات گوناگونی تولید و روانه بازارهای فروش دمپایی می گردد.

این دمپایی، از جنس پارچه اسپان باند با گرماژ ۴۰ گرمی و کفی فوم کاملا مقاوم با طول عمر بالا تولید می گردد که می تواند به عنوان دمپایی روفرشی حتی در منازل نیز مورد استفاده قرار بگیرد.

قیمت دمپایی یکبار مصرف

 

دمپایی یکبار مصرف بیمارستانی، بهداشتی تر از سایر دمپایی های بیمارستانی بوده و برای هر فرد بیمار و بستری شده، به شکل مجزا مورد استفاده قرار می گیرد و می تواند در عدم انتقال ویروس و آلودگی، نقش فزاینده ای را دارا باشد.

قیمت دمپایی یکبار مصرف

 

این دمپایی در رنگ های سفید، آبی، صورتی و … در سایزهای عمومی تولید می گردد و نرخ قیمت مناسبی را هم در نمایندگی های کارخانجات معتبر دارا بوده است.

اما باور کنید که در بازارهای خرید و فروش همین دمپایی یکبار مصرف بیمارستانی هم امروزه شاهد وجود افراد واسطه بوده ایم که منجر شده تا خریداران نتوانند قیمت و کیفیت واقعی از این دمپایی ها را خریداری کنند.

قیمت دمپایی یکبار مصرف

 

فروش ارزان دمپایی یکبار مصرف

مقصود از فروش ارزان انواع دمپایی یکبار مصرف بیمارستانی و یا هتلی، خرید این دمپایی با نرخ قیمت متناسب با کیفیت می باشد که هم اکنون از طریق نمایندگی های فروش اینترنتی امکان پذیر گردیده است.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

تماس با ما