مرکز خرید اینترنتی دمپایی بیمارستانی نیکتا در بازار کشور

مرکز خرید اینترنتی دمپایی بیمارستانی نیکتا در بازار کشور این محصول را در طرح و مدل های متنوعی عرضه می کند. در این فروشگاه اینترنتی انواع مدل های دمپایی بیمارستانی با قیمت های مختلفی عرضه می شوند تا مشتریان بتوانند بر اساس توان مالی خود محصول را خریداری کنند. 

مرکز خرید اینترنتی دمپایی بیمارستانی نیکتا در بازار کشور

نمایندگی دمپایی بیمارستانی نیکتا حوله ای

نمایندگی دمپایی بیمارستانی نیکتا حوله ای	 نمایندگی دمپایی بیمارستانی نیکتا حوله ای از طرف شرکت نیکتا مجوز فروش محصول کارخانه را دارد و با قیمت تولیدی انواع نمونه های محصول را عرضه می کند. 

دمپایی بیمارستانی همان طور که از نامش پیداست در بیمارستان ها به منظور حفظ بهداشت و جلوگیری از انواع آلودگی استفاده می شود. دمپایی های بیمارستانی از جنس پلاستکی، طبی و یکبار مصرف می باشند و می توان در قسمت های مختلف بیمارستان مانند اتاق بیمار، اتاق عمل و … از آن ها استفاده کرد.

شرکت نیکتا با بهره گیری از استانداردها و دانش روز دنیا سعی کرده با کیفیت ترین و بهداشتی ترین محصول را تولید و روانه بازارها کند. دمپایی های بیمارستانی در رنگ ها و سایزهای مختلفی تولید می شوند و شما می توانید بر اساس سلیقه خود آن ها را انتخاب کنید. بهتر است دمپایی های بیمارستانی را در رنگ های روشن انتخاب کرد تا در هنگام آلودگی و میکروب ها به راحتی بتوان آن ها را تمیز کرد.

تولیدی دمپایی بیمارستانی سعی می کند با بهره گیری از مواد اولیه مرغوب بهترین و با کیفیت ترین محصول را تولید و روانه بازارها کند. این تولیدی ها تمام استانداردهای بهداشتی و بین المللی را در تولید انواع دمپایی های بیمارستانی رعایت می کنند. این دمپایی ها نرم و انعطاف پذیر می باشند. به طوری که بیمار با پوشیدن این دمپایی ها احساس درد در پا و کمر نمی کند.

دمپایی نیکتا از نظر کیفیت در سطح بالایی قرار دارد. این برند انواع دمپایی های بیمارستانی، هتلی، روفرشی، استخری و … را تولید می کند و برای اطمینان از کیفیت محصول کافی است در هنگام خرید به برند نیکتا که روی دمپایی درج شده توجه کرد.

برای خرید اینترنتی انواع دمپایی های نیکتا باید به سایت شرکت و یا سایت هایی که معتبر هستند مراجعه کرد. بیشتر فروشندگان این محصول برای این که بتوانند با قیمت کمتری محصول را در اختیار مشتریان بگذارند سعی می کنند محصول را مستقیم و بدون واسطه خریداری کنند. 

مشاوره ی فروش انواع مدل دمپایی مخصوص بیمارستان

مشاوره ی فروش انواع مدل دمپایی مخصوص بیمارستان باید در مورد تمام دمپایی های بیمارستانی اطلاعات لازم را داشته باشد تا بتواند مشتریان را راهنمایی کند تا بهترین محصول را خریداری کنند.

یکی از ملزومات مهم برای بیمارستان ها دمپایی می باشد. دمپایی های بیمارستانی در رنگ و مدل های مختلفی تولید می شوند. پس از این که بیمار در بیمارستان مورد پذیرش قرار گرفت دمپایی در اختیار او قرار می گیرد با بتواند از آلودگی ها و میکروب های بیمارستان در امان باشد.

برخی از دمپایی های بیمارستانی یکبار مصرف می باشند. این دمپایی ها را بیشتر در هنگام عمل بیمار به او می دهند. از مزیت ها و ویژگی های دمپایی بیمارستانی به موارد زیر می توان اشاره کرد:

  • در رنگ های مختلف و با توجه به سلیقه های مختلف تولید می شوند.
  • در طرح های زیبایی تولید می شوند.
  • ضد بو هستند و بعد از استفاده بو نمی دهند.
  • راحت و سبک هستند.
  • مقاوم هستند و می توانند از پا به خوبی محافظت کنند.
  • لک های این دمپایی ها را می توان به راحتی با آب و مواد شوینده از بین برد.
  • دمپایی های بیمارستانی در سایز های مختلف و برای تمام آقایان، خانم ها و بچه ها تولید می شوند.
  • دمپایی های بیمارستانی سطح نرمی دارند.
  • این دمپایی ها هیچ گونه ضرری برای بیماران ندارند و نسبت به دمپایی های پلاستیکی معمولی نرم تر هستند تا بیمار در هنگام راه رفتن دچار درد در اعضای بدن خود نشود. 
  • از ویژگی های مهم دمپایی بیمارستانی این است که لیزر نمی خورند چون کف این دمپایی ها زبر و طرح دار می باشند.
  • دمپایی های بیمارستانی سبک هستند.
  • به راحتی می توان آن ها را ضد عفونی کرد.
  • استفاده از این دمپایی ها به هیچ عنوان پای بیمار را اذیت نمی کند.
  • ضد لغزش هستند.

خرید بهترین مدل دمپایی بیمارستانی نیکتا زنانه

خرید بهترین مدل دمپایی بیمارستانی نیکتا زنانه برای خرید بهترین مدل دمپایی بیمارستانی نیکتا زنانه باید به نمایندگی ها، مراکز فروش، داروخانه و فروشگاه های لوازم پزشکی مراجعه کرد. انواع دمپایی بیمارستانی زنانه نیکتا با کیفیت بالا و مرغوبیت فوق العاده ایی تولید می شوند و شما می توانید این دمپایی ها را در بیمارستان ها استفاده کنید و از بروز انواع بیماری ها جلوگیری کنید. دمپایی بیمارستانی را می توان بعد از مرخص شدن بیمار آن را شست و در منزل استفاده کرد. این باعث می شود که شما نگران پرداخت هزینه اضافی نباشید و بتوانید از دمپایی بعد ها هم استفاده کنید.

شما می توانید با جستجو در سایت ها انواع مدل های دمپایی های نیکتا بیمارستانی را مشاهده کنید. خریدارن این محصول را به صورت عمده تهیه می کنند به همین دلیل برای خرید به سراغ تولید کننده می روند تا بتوانند محصول را با قیمت ارزان خرید کنند. 

قیمت دمپایی یکبار مصرف بیمارستانی در بازار

قیمت دمپایی یکبار مصرف بیمارستانی در بازار با توجه به نوع برند، کیفیت و کشش محصول متفاوت می باشد. شما با جستجو در سایت های فروش می توانید از قیمت این محصول اطلاع یابید.

دمپایی یکبار مصرف بیمارستانی در رنگ، طرح، مدل و کیفیت های مختلفی عرضه می شود. این دمپایی از جنس های تشکیل شده که بعد از مصرف باید آن را دور انداخت. معمولا دمپایی های پلاستیکی بیمارستاتی را می توان مدت ها استفاده کرد. اما جنس دمپایی های یکبار مصرف بیشتر از پارچه می باشند و جنس آن ها مانند لباس های یکبار مصرف اتاق عمل است. 

تولید کنندگان انواع دمپایی های بیمارستانی با تمام توان و تلاش خود سعی می کنند محصولاتی فوق العاده را تولید کنند تا تمام بیماران و پرسنل بیمارستان ها بتوانند به بهترین شکل از این دمپایی ها استفاده کنند. بیشتر برند های این محصول از نظر مرغوبیت در سطح بالایی قرار دارند به خاطر همین است که این محصولات به کشورهای مختلفی صادر می شوند.

دمپایی بیمارستانی یکبار مصرف از جنس پارچه اسپان باند می باشد که بسیار سبک وزن است. کفی این دمپایی از فوم پلاستیکی است و دارای عاج های ریزی می باشد. از این دمپایی ها برای اتاق بیماران برای جلوگیری از عفونت و رعایت نکات بهداشتی مورد استفاده قرار می گیرد.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

تماس با ما