مرکز خرید و فروش بهترین انواع دمپایی هتلی در تهران

 

امروزه اغلب مراکز خدماتی مثل هتل ها، بیمارستان ها و غیره یک سری لوازم ضروری را در اختیار مسافران یا مهمانان خود قرار می دهند. همانطوری که وجود صابون و شامپو در سرویس بهداشتی هتل ها لازم و ضروری است  حوله و دمپایی هتلی نیز جزو ملزومات می باشد و خرید و فروش دمپایی هتلی حوله ای ضروری است.

حوله و دمپایی حوله ای وسایلی هستند که هر مسافری در طول اقامت خود به آنها نیاز پیدا خواهد کرد و همان طور که از نام ان مشخص می باشد  جنس دمپایی هتلی پارچه ای و حوله ای است پس ظرافت و نرمی بسیار بالایی دارد و بسیار راحت است و علاوه بر آن متناسب با اناتومی پا طراحی شده و سبب راحتی پا می باشد.
مرکز خرید و فروش بهترین انواع دمپایی هتلی در تهران

دمپایی های تابستانه هتلی پسرانه شیک و جدید

دمپایی های تابستانه هتلی پسرانه شیک و جدید	  با گرم شدن هوا و افزایش تعطیلات نرخ مسافرت ها صعودی شده و بازار فروش دمپایی هتلی نیز افزایش می یابد.

  خرید و فروش دمپایی هتلی در بعضی شهر ها که گرمای بیشتری را دارا هستند در تمام فصول با اهمیت است پس دمپایی هتلی سعی کرده است تا پاسخگوی تمام نیاز های مصرف کننده باشد.این دمپایی ها برحسب جنسیت دارای تفکیک می باشند.

دمپایی پسرانه دارای مدل های شیک و جدیدی می باشد که دارای ویژگی های ذیل می باشد: سبک و راحت، مقاوم، دارای طرح ها و رنگ ها و اندازه های مختلف، شیک و جوان پسند و بادوام.

این دمپایی ها همه ساله توسط کارخانجات معتبر داخلی و خارجی، با مدل های متنوع مخصوص برای تمام سلیقه ها و تمام سنیمعرضه می گردند.

این دمپایی ها یا ابری بوده و یا از جنس پلاستیک و چرم، تولید شده اند که نوع چرمی آن از چرم اصیل و درجه یک تهیه شده است.

این دمپایی ها دارای زدگی پا نخواهند بود و رنگ ان ثابت و زیبا می باشد حتی شما می توانید از این دمپایی ها به عنوان هدیه استفاده کنید.

مدل دمپایی هتلی روفرشی شیک سری 2019

 در خرید و فروش دمپایی هتلی تنوع بسیار زیادی وجود دارد که اینک قصد داریم انواع دمپایی را معرفی کنیم. دمپایی هتلی بر اساس طبقه بندی پارچه دارای انواع مختلفی هست که می توان به  مخملی، پشمالو و حوله ای اشاره کرد.همچنین نوعی از آن غیربافته شده می باشد که طرفدار بسیاری را دارا است.

در انتخاب یک دمپایی هتل باید ببرسی کرد که ضدآب و ضدلغزش باشد تا سلامت فرد مصرف کننده دچار مخاطره نشود. این دمپایی های هتلی علاوه بر این ویژگی ها بسیار شیک و راحت می باشد و سبب راحتی پای شما و عدم پادرد و کمر درد می گردد زیر مطابق با اناتومی پا طراحی شده است. دیگر ویژگی های مختلف دمپایی هتلی باعث شده است که دمپایی  مزایای مختلفی از جمله تهویه، ضد آب و ضد لغزش، جذب آب و غیره داشته باشد. همچنین سطح دمپایی ها با یک اثر غیر لغزش پوشانده شده است که با توجه به این نوع مزایا، هتل با خیال راحت می تواند این دمپایی را برای مسافران انتخاب کند، تا مهمانان با خیال راحت از آن استفاده کنند.

  چگونگی انتخاب دمپایی هتل بسیار مهم می باشد و انتخاب نامناسب آن  می تواند سبب نا رضایتی مسافران شود.  

این دمپایی های هتلی شیک و زیبا در اندازه ها و رنگ های مختلف تهیه شده اند و به راحتی قابل شست و شو هستند.این دمپایی ها راحت اند و وزن بسیار کمی را دارا هستند.

توزیع کننده دمپایی هتلی مردانه اصل در بازار

توزیع کننده دمپایی هتلی مردانه اصل در بازاریکی از مزیت های دمپایی های هتلی اصل بودن آن می باشد.

این افتخار بسیار بزرگی است که دمپایی مردانه اصل توسط این شرکت توزیع می گردد و خرید و فروش دمپایی هتلی مردانه اصیل و شیک به شما عرضه می گردد.

 این مدل دمپایی های هتلی به طور یکبار مصرف تولید عرضه می شوند که باعث افزایش بهداشت  شده است که همین سبب افزایش رضایت مندی مشتریان بوده است.

این دمپایی ها مناسب با ساختار پا تهیه شده اند و از انواع عارضه و دردها از جمله درد پا و کمر جلوگیری می کنند.

این دمپایی های شیک و اصیل از به روز ترین و پرتنوع ترین دمپایی های هتلی جدید اند.

خرید دمپایی هتلی مردانه جدید در تهران

 

دمپایی هتلی از جمله وسایل مهم و ضروری یک هتل است که نبودن ان یا وجود مشکلی دران سبب نارضایتی مصرف کننده می گردد.

وجود دمپایی هتلی مخصوص سوئیت ها و اتاق های هر هتل، از اهمیت ویژه ای برخوردار می باشد و اکثر هتل داران سعی می کنند تا بهترین نوع دمپایی را به مسافران ارائه کنند.

دمپایی هتلی در مدل های گوناگون و طرح هاو رنگ های مختلف  تولید می گردد.

خریداران دمپایی هتلی خواهان خرید انواع دمپایی هتلی با قیمت متناسب و با کیفیت بالا هستند.

 شما می توانید به نمایندگی های شهر بزرگ تهران بروید به خرید و فروش دمپایی هتلی با کیفیت بپردازید.

تهران به دلیل مسافران زیاد و نیز پایتخت بودن هتل های زیادی داراست که هر کدام برای برتری نسبت به دیگر هتل ها در حال تلاش و رقابت است. با خرید این دمپایی های باکیفیت و شیک می توانید رضایت را در چهره ی مسافران تان ببینید.نرمی و لطافت بی نظیر، دوام و راحتی و قیمت مناسب را از ما بخواهید.

خرید این دمپایی های هتلی را به شدت توصیه میکنیم.

این دمپایی ها مطابق با اخرین مدل های روز بوده و در طرح ها و رنگ های مختلف به شما عرضه می گردد.

فروش دمپایی هتلی در قم به صورت عمد

فروش دمپایی هتلی در قم به صورت عمد امروزه دمپایی به دلیل استفاده زیاد، یکی از پر فروش ترین محصولات می باشد که از تنوع بسیار بالایی هم برخوردار می باشد .این تنوع طرح رنگ و نوع دمپایی را شامل می گردد.

از انجایی که پا قلب دوم ادمی است لازم است تا به ان اهمیت زیادی داده شود و بهترین دمپایی برای ان تهیه شود.

قم به دلیل اینکه یکی از شهر های بزرگ و پر جمعیت ایران می باشد  و نیز به دلیل زیارتی بودن دارای هتل های گوناگونی در این شهر می باشد و که همین سبب شده که اقتصاد و بازار قم بسیار پر رونق شود و سبب شده است که شرکت، پخش عمده دمپایی در قم بر عهده داشته باشد و در این بازار خوش بدرخشد.

  دمپایی هتلی در شکل و رنگ های کاملا متفاوتی تولید و عرضه می شوند و بهترین انواع تولیدات  دمپایی های هتلی هستند که غالباً هتل داران برای راحتی بیشتر و بهداشتی بودن آن دمپایی های هتلی را در انواع و طرح های متفاوتی سفارش می دهند

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

تماس با ما