مرکز فروش صندل تابستانی دخترانه عمده

صندل به کفشی گفته می شود که روباز و سبک است و معمولا با بندی در پشت مچ پا قرار می گیرد پوشیده می شود .صندل ها به دلیل راحتی در فصل گرما و یا در مناطق گرم طرفدار زیادی دارد . صندل برای همه ی افراد خانواده  موجود است . 

از جمله : مردانه ، زنانه ، پسرانه و دخترانه است . صندل تابستانی دخترانه در رنگ ها و شکل های متنوع وجود دارد  صندل علاوه بر جلوگیری از عرق نکردن و بو نگرفتن پا ظاهری زیبا و شیک به پا می دهد .

مرکز فروش صندل تابستانی دخترانه عمده

نحوه نگهداری از صندل چرم طبیعی

نحوه نگهداری از صندل چرم طبیعی صندل های تابستانی با هر جنسی درست شده است از جمله صندل های چرم که مخصوص همه افراد می باشد . چرم علاوه بر زیبای ، مقاوم در برابر بسیاری از باکتری ها ، آب و هوای مختلف است . هوا در صندل های چرم جریان دارد .صندل چرم بسیار با کیفیت تر از صندل های پلاستیکی است .

از ویژگی بارز صندل چرم نرمی و انعطاف پذیری بیشتر نسبت به صندل های جنس دیگر دارد با صندل چرم  به خاطر سبک بودن در حین راه رفتن احساس بی وزنی  می کنید برای پیاده روی طولانی بهترین گزینه انتخابی است .

نحوه نگهداری و  صندل چرم : ابتدا صندل چرم را با دستمال نرم گردگیری می کنیم و با استفاده از اسپری مخصوص کفش چرم استفاده می کنیم ، اگر کفش لکه چربی داشته باشد قبل از اسپری پاک کنید ، بعد صندل را با سشوار خشک کنید و صندل های چرم را از آفتاب دور نگه دارید .

صندل های سبک چرم از پوست گوسفند و بز و مانند آن بدست می آید. صندل های سنگین چرم از پوست گاو ، شتر ، گاومیش استفاده می شود .

با گرم شدن هوا و هماهنگ با سبک لباس کفش ها هم جایگزین می شوند کفش صندل های تابستانی جدید به جای پوتین و کتانی روی کار می آید .از دیگر نوع صندل به صندل روفرشی زنانه می شود اشاره کرد 

تنوع و سبک جدیدی دارند که مناسب برای خانه و آشپزخانه می باشد . صندل روفرشی علاوه بر شیک بودن پا در خانه از اهمیت ویژه ای برخوردار می باشد محافظ پا در برابر پرز فرش و گلیم آشپزخانه می باشد . 

صندل تابستانی جدید دارای رنگ های متنوع و شاد  مخصوص فصل تابستان می باشد دختران با پوشیدن لباس های رنگی و شاد صندل های خود را با ان ست می کنند .

قیمت بهترین صندل تابستانی دخترانه در بازار

قیمت بهترین صندل تابستانی دخترانه در بازار قیمت بهترین صندل  تابستانی دخترانه در بازار در اوج گرما زیاد می باشد ولی شما می توانید با دیدن صندل های مد روز در سایت های مختلف و مقایسه قیمت ها ، کفش متناسب با لباس  خود را تهیه کنید .

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

تماس با ما