اخد نمایندگی دمپایی هتلی در سراسر ایران

نمایندگی دمپایی هتلی به فروش انواع دمپایی های ضروری برای هتل ها می پردازد. مراکز و نمایندگی های خرید و فروش دمپایی هتلی در سراسر شهرهای ایران گسترش یافته است. استفاده از دمپایی های هتلی در کشورمان رایج شده است. 

اخد نمایندگی دمپایی هتلی در سراسر ایران

تولید کننده دمپایی هتلی در کشور

تولید کننده دمپایی هتلی در کشور	 انواع دمپایی هتلی در کارخانه ها و کارگاه های تولیدی کشورمان تولید می شود، انواع دمپایی ها در مدل های مختلفی تولید و به مشتری عرضه می شوند که این مدل ها عبارت اند از: دمپایی تک لایه ای، دمپایی سه لایه ای، دمپایی حوله ای، دمپایی اسفنجی و …

بعضی از هتل ها در کشور برای سفارش انواع دمپایی های موردنیاز اتاق های هتل، از کارخانه تولید کننده می خواهند، لگوی هتل آنها را بر روی دمپایی ها چاپ کنند. بعضی از مدل های دمپایی هتلی به صورت یکبار مصرف تولید می شوند، این محصولات یکبار مصرف در مدل ها و قیمت های متنوعی به مشتریان فروخته می شوند. 

 

انواع دمپایی هتلی در کارخانه ها در شکل و ظاهر مختلفی ساخته می شوند، خریداران براساس سلیقه ای که دارند، هر کدام از این مدل ها را که دوست داشته باشند، سفارش می دهند. از لحاظ بهداشتی باید از دمپایی های یکبار مصرف برای هتل ها استفاده شود، برای خرید این محصولات می توانید به صورت مستقیم به کارخانه های تولید کننده مراجعه کنید. دمپایی های هتلی یکبار مصرف، فروش زیادی در ایران دارند، زیرا بیشتر هتلداران برای راحتی خود و بهداشتی بودن دمپایی ها از مدل های یکبار مصرف برای هتل های خود استفاده می کنند. 

شرکت های تولید کننده انواع دمپایی های هتلی، سعی می کنند برای افزایش فروش و مشتریان خود، روشی جدید را به کار گیرند، این شرکت ها، لگوی هتل های سفارش دهنده را به صورت رایگان بر روی  دمپایی های هتل چاپ می کنند، این کار باعث می شود که هتل داران محصولات خود را از این شرکت ها خریداری کنند. 

قیمت روز دمپایی هتلی زنانه شیک

قیمت دمپایی هتلی در مدل ها و طرح های مختلف، با هم فرق می کند، هریک از دمپایی های هتلی در جنس های مختلفی تولید شده و قیمت های متفاوتی نیز دارند. قیمت روز دمپایی هتلی در طول سال ثابت نمی ماند و هر چند ماه بر اثر جریانات اقتصادی کشور، دچار نوسان شده و تغییراتی می کند. 

یکی دیگر از انواع دمپایی ها برای هتل ها، دمپایی های حوله ای می باشد. هر کدام از این دمپایی ها در طرح های مختلفی برای کودکان، زنان، مردان و … تولید شده اند و روانه بازار های داخلی و خارجی شده اند. استفاده از دمپایی ها در هتل ها بسیار واجب است، زیرا مسافران در این هتل ها برای انجام کارهای خود از انواع دمپایی ها در اتاق استفاده می کنند. مسافران مقیم هتل ها بعد از حمام گرفتن، از دمپایی های حوله ای استفاده می کنند چون این محصولات به دلیل داشتن پرز، سبب می شوند که فرد در کف هتل دچار لغزش نشود. 

در کارخانه ها از مواد اولیه با کیفیت ومرغوب مختلفی برای ساخت انواع دمپایی های هتل استفاده می شود و این دمپایی ها در مدل ها و کارایی های متفاوتی تولید و به مشتری عرضه می شوند، این مدل های دمپایی عبارت اند از: دمپایی های پلاستیکی، دمپایی های یکبار مصرف، دمپایی روفرشی، دمپایی پارچه ای، دمپایی حوله ای 

دمپایی های هتلی زنانه، قیمت بیشتری از نوع مردانه دارند، زیرا برای تولید محصولات هتلی زنانه از طرح ها و پارچه های رنگارنگ تری استفاده می شود، در صورتی که اغلب دمپایی های مردانه در طرحی ساده تولید و روانه بازار ها و فروشگاه ها می شوند. 

فروش ویژه بهترین دمپایی هتلی شیک زنانه و مردانه

فروش ویژه بهترین دمپایی هتلی شیک زنانه و مردانه 	 شرکت های تولیدی دمپایی، به فروش ویژه بهترین دمپایی هتلی شیک زنانه و مردانه مشغول هستند. در مغازه های زیادی از شهرها، دمپایی های روفرشی، حوله ای برای هتل ها فروخته می شود. 


انواع دمپایی های تولید شده برای هتل ها، با یکدیگر فرق می کنند، این محصولات دارای تفاوت هایی باهم می باشند که شامل : جنس، عاج دار بودن یا نبودن کف دمپایی، یکبار مصرف بودن، سایز و ابعاد، کارایی آنها می باشد. مزیت های دمپایی های هتلی عبارت اند از: ضد آب، ضد لغزش، ایجادتهویه مناسب، مانع از بیماری های پوستی ، وزن کم، راحت بودن، بهداشتی کردن محیط 

تعدادی از مغازه ها و فروشگاه های موجود در شهر که به فروش  لوازم جهیزیه برای عروس می پردازند، انواع دمپایی های هتلی را نیز برای فروش آماده کرده اند، فراموش نکنید این محصولات را از شرکت ها و نمایندگی های پخش مطمعن و معتبر خریداری کنید. 

تجارت دمپایی هتلی بچه گانه در سایزهای متنوع

دمپایی مردانه، زنانه و بچگانه هتلی تولید شده در کشورمان به دلیل اینکه از بهترین مواد اولیه ساخته شده اند، در میان مردمان کشور های خارجی نیز طرفداران زیادی دارند. دمپایی های هتلی ساخته شده در کارخانه های کشورمان در سایز های متنوع به کشور های عربی، کشور های آسیایی مثل افغانستان، پاکستان، آذربایجان، چین، هند و … صادر می شود. 

بازرگان و تاجران کشورمان برای کسب سود قابل توجه و زیاد، انواع دمپایی های تولید شده در کارخانه ها به صورت عمده با قیمتی مناسب خریداری می کنند، بعد اندکی به قیمت آنها اضافه می کنند و به سایر کشور های  همسایه و کشورهای اروپایی با قیمت بیشتری می فروشند. 


امروزه خرید و فروش انواع دمپایی های هتلی مردانه و زنانه به صورت آنلاین انجام می شود. خریداران این محصولات می توانند با کمک اینترنت وارد صفحات اینترنتی و فروشگاه های مجازی بشوند، در این فروشگاه ها، انواع دمپایی های هتلی با تمام مشخصات ظاهری و قیمت   آماده فروش شده اند، مشتری با توجه به بودجه ای که دارد و براساس سلیقه و نیاز خود، محصول موردنظر را به صورت آنلاین سفارش می دهد. 

در هنگام خریدن دمپایی هتلی یا حوله ای دقت کنید این دمپایی ها را متناسب با کف پای خود خریداری کنید. اگر جنس به کار رفته در دمپایی های هتلی از بهترین مواد درجه یک باشد، بسیار گران می باشند. در میان تمام دمپایی های هتلی، دمپایی های یکبار مصرف از سایر دمپایی ها ارزان تر و استفاده بیشتری دارند. 

بعضی از خانم ها انواع دمپایی های هتلی را برای استفاده در خانه خریداری می کنند، چون بعضی از مدل های این محصولات برای استفاده بر روی فرش ها طراحی و تولید شده اند. 

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

تماس با ما