خرید و فروش دمپایی روفرشی

خرید و فروش بهترین و بادوام ترین مدل های دمپایی روفرشی مردانه، زنانه و حتی بچه گانه در سایت های فروش اینترنتی، قیمت مناسبی برای تمامی خریداران داشته است.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

دمپایی روفرشی با توجه به تغییر سبک زندگی افراد و استفاده از کفی سرامیک و پارکت در منازل، بیش از گذشته مورد استفاده خانواده های ایرانی قرار گرفته و طبیعی است که تولید کنندگان بایستی پاسخگوی نیاز بازارهای کشور نیز باشند.

دمپایی روفرشی عمدتا در مدل های ذیل روانه بازارهای فروش می گردد:

  • دمپایی حوله ای

خرید دمپایی روفرشی

 

  • دمپایی طبی مجلسی

خرید دمپایی روفرشی

 

  • دمپایی عروسکی و فانتزی

خرید دمپایی روفرشی

 

در این میان دمپایی حوله ای، از جنس ضخیم پارچه حوله ای تولید شده که عمدتا مناسب سلیقه خانم ها و آقایان در رنگبندی های متنوع بوده و مناسب فصل های سرد سال می باشد.

دمپایی طبی مجلسی هم عمدتا مناسب خانم ها بوده که از جنس چرم اصل با کفی طبی تولید و در طرح ها و رنگ های متنوع به دو شکل پاشنه دار و بدون پاشنه عرضه می گردد.

از طرفی دمپایی عروسکی و فانتزی که با نام دمپایی روفرشی بچه گانه در بازار معروف بوده؛ از جنس پارچه و یا پارچه حوله ای تولید شده و بسته به مدل ها و طرح های موجود بر روی آن، نرخ قیمت متفاوتی را هم داشته است.

 

نمایندگی فروش دمپایی روفرشی

در حال حاضر این فرصت برای تمامی خریداران انواع دمپایی روفرشی فراهم شده تا با مراجعه به فروشگاه های آنلاین اینترنتی، شیک ترین و باکیفیت ترین مدل های دمپایی روفرشی مردانه، زنانه و بچه گانه با قیمت کارخانه خریداری کنند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

تماس با ما