عرضه کننده دمپایی ژله ای مردانه

دمپایی ژله ای مردانه دارای جنس خیلی نرم وبا کیفیت می‌باشد به طوری که این دمپایی های نرم خاص را مردان به عنوان دمپایی راحتی در منزل استفاده می‌کنند واز این محصول نرم وبا کیفیت استقبال زیادی می‌کنند.

دمپایی های ژله‌ای در طرح های مختلف و در رنگ های مختلفی تولید می‌شود به همین دلیل طراحان دمپایی ژله ای به خاطر اینکه مردم از آن استقبال بیشتری بکنند. این نوع دمپایی ها را در طرح و رنگ های بسيار خاص و زیبایی نیز تولید میکنند‌.

عرضه کننده دمپایی ژله ای مردانه

خصوصیات دمپایی ژله ای مردانه

خصوصیات دمپایی ژله ای مردانه یکی از بهترین و مهم ترین خصوصیات دمپایی ژله ای این است که این نوع دمپایی ها بسیار راحت و نرم هستند. و در مکان های مختلفی استفاده های خاصی نیز انجام میشود.

همچنین این دمپایی ها در مدل های خاصی مانند لاانگشتی و مدل های ساده و طرح دار زیبایی تولید می‌شود. و به مردم نیز عرضه می‌کنند. و این دمپایی های زیبا و خاص در طرح و رنگ های روشن و زیبا مانند رنگ زرد و سبز و آبی و بنفش و سفید نیز تولید میشود‌.

این دمپایی ها در مکان های مختلفی کاربرد دارند ازجمله در سالن های آرایشگاه ها و استخر ها وهمچنین در حمام وسرویس بهداشتی، و در جاهایی که کف آنها سرامیک است استفاده می‌شوند.

همانطور که گفتیم دمپایی های ژله‌ای بنا به استفاده ای که از آن می‌شود به مدل خاصی طراحی می‌شود این مدل ها مثلا مدل سوراخ دار آن که مخصوص حمام واستخر می‌باشد زیر آن سوراخ هایی تعبيه شده است که اصطکاک بین دمپایی وکف استخر یا حمام را افزایش داده و از لیز خوردن اشخاص داخل استخر یا حمام جلوگیری می کند.

دمپایی های ژله‌ای ساده همانطور که از نامش پیداست شکل ظاهر آن ساده می‌باشد وشکل خاصی ندارد ودر زیر دمپایی شیارهای زیادی دارد که باز هم از لیز خوردن ما جلوگیری می کند .

در مدل انگشتی این دمپایی ها طوری ساخته شده اند که انگشت شصت دریک جا وانگشتان دیگر در جای دیگری از دمپایی قرار می‌گیرند وطراحی این مدل باعث راحتی بیشتر پا میگردد همچنین باعث می‌شود که پا بهتر داخل دمپایی قرارگیرد.

فروشندگان دمپایی ژله ای مردانه

فروشندگان دمپایی ژله ای مردانه دمپایی ژله ای برای روی فرش در منازل هم استفاده می‌شود .میزان تقاضای این نوع دمپایی ها در فصل تابستان بیشتر است چون در این فصل که هوا خیلی گرم است و به دلیل اين که فعالیت استخرها در این فصل زیاد است تولید این دمپایی های راحت وبا کیفیت ،بیشتر می‌شود ولی در فصل زمستان تولید وخرید وفروش این دمپایی ها کم میگردد.

فروشندگان دمپایی مردانه ،با توجه به میزان افزایش تقاضای این نوع دمپایی، شروع به تولید این نوع دمپایی می‌کنند. و همیشه تولیدات خود را روز به روز افزایش می‌دهند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

تماس با ما