فروشگاه فروش دمپایی جلو بسته ژله ای

دمپایی ژله ای محصولی پرکاربرد در تمام نقاط جهان است که از ماده ای به نام پلی وینیل کلراید و با روش ایربولینگ ساخته می‌شود. دمپایی جلو بسته ژله ای میتواند گزینه‌ی راحت و شیکی برای استفاده در سرویس بهداشتی و حمام یا استخر و غیره باشد.

فروشگاه فروش دمپایی جلو بسته ژله ای

انواع دمپایی جلو بسته ژله ای

انواع دمپایی جلو بسته ژله ای این دمپایی ها کفی ضد لغزش دارند و گزینه‌ی بسیار مناسبی برای استفاده در استخر و یا حمام می‌باشند.کفی داخلی دمپایی ها بگونه ای کاملا استاندارد طراحی شده و راحتی و سلامت شما و عزیزانتان را تضمین می‌کند. این محصول در طرح ها و رنگ های متنوعی تولید می‌شود و شما می‌توانید با هر سلیقه و سن و سالی که هستید گزینه مناسب برای خود را تهیه کنید. از جمله‌ این محصولات می‌توان به انواع دمپایی جلو بسته اشاره کرد که گزینه مناسبی برای فصول سرد سال می‌باشد.

دمپایی ژله ای ویژگی های بسیاری دارد و همین ویژگی ها آن را به یکی از پرمصرف ترین محصولات جهان مبدل کرده؛ از جمله این خصوصیات می‌توان به راحتی و سبکی این محصول، انعطاف پذیری بالا، دوام و مقاومت در برابر رطوبت و ضد لغزش بودن این محصول اشاره کرد.

انواع دمپایی ژله ای موجود در بازار

  • دمپایی ژله ای زنانه
  • دمپایی ژله ای مردانه
  • دمپایی ژله ای جلو بسته
  • دمپایی ژله ای بچه گانه و…

هر کدام از این مدل ها خود انواع متفاوتی دارند از این رو بازار این محصول بسیار گسترده است. طیف رنگی این محصولات نیز بسیار وسیع و گسترده است و به دو طیف کلی رنگ های روشن (سفید، کرم، زرد و…) و رنگ های تیره (مشکی، سرمه ای، قهوه ای و…) تقسیم می‌شود. لازم به ذکر است در ساخت بعضی از دمپایی های ژله ای از مواد اکلیلی نیز استفاده می‌شود که موجب زیباتر شدن این محصول می‌گردد. دمپایی های ژله ای سبک های متفاوتی دارند و می‌توانند در مکان های مختلفی مانند حمام و دستشویی، استخر، روی فرش، حیاط و کوچه و غیره مورد استفاده قرار گیرند.

امروزه پارامترهای زیادی وجود دارد تا بتوان یک دمپایی ژله ای خوب را از دمپایی ژله ای بی کیفیت تفکیک کرد؛ پارامترهایی همانند میزان خلوص مواد اولیه به کار برده شده در ساخت محصول، انعطاف پذیری دمپایی، میزان مقاومت در برابر رطوبت، جنس کفی دمپایی، حالت و انعطاف پذیری کفی داخلی دمپایی و…

دمپایی ژله ای یکی از بسیار محصولاتی است که در زمینه صادرات به کشور های خارجی عرصه قابل بحثی دارد و کشورهایی مانند عراق، سوریه و… اهداف بسیار مناسبی برا تجارت این محصول پرکاربرد هستند.

توزیع دمپایی جلو بسته ژله ای

توزیع دمپایی جلو بسته ژله ای توزیع دمپایی ژله ای از طریق این وبسایت انجام می‌گردد و شما عزیزان می‌توانید از هر کجای این کشور این محصول را به صورت عمده و یا جزئی سفارش دهید.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

تماس با ما