فروش عمده دمپایی یکبار مصرف بیمارستانی

انواع دمپایی یکبار مصرف بیمارستانی به همراه سایر دمپایی های بیمارستانی، هم اکنون به شکل عمده و با قیمت فروش ارزان تری به خریداران در سراسر کشور عرضه می گردند.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

دمپایی بیمارستانی یکی از ملزومات هر مرکز درمانی و بیمارستانی چه دولتی و چه خصوصی جهت خدمات رسانی هر چه بهتر به پرسنل و خصوصا بیماران است که جنبه ی بهداشتی بالایی را هم دارا می باشد.

بله دمپایی بیمارستانی هم مانند لباس بیمارستانی، بایستی توسط مراکز بیمارستان ها تهیه شده باشد و این طبیعی است که این مراکز خواهان دو اصل قیمت و کیفیت مناسب از این منسوجات باشند.

دمپایی نقش فزاینده ای در عدم انتقال ویروس و آلودگی به محیط های بیمارستانی داشته و بایستی به شکل ۱۰۰ درصد بهداشتی، تولید و به این مراکز عرضه گردد. از جمله دمپایی های بیمارستانی موجود در بازار، می توان به دمپایی پلاستیکی و دمپایی یکبار مصرف بیمارستانی اشاره کرد که هر یک مصارف عمده ای را در بخش هایی از بیمارستان ها داشته اند.

دمپایی پلاستیکی، از بادوام ترین و ارزان قیمت ترین دمپایی بیمارستانی موجود در بازار است که در مدل های مردانه و زنانه با تنوع رنگی زیاد، مناسب بیماران مرد و زن می باشد.

دمپایی بیمارستانی

 

دمپایی یکبار مصرف بیمارستانی هم تولیدی از جنس پارچه اسپان باند سبک وزن با رویه و کفی مقاوم بوده که بنظر می رسد بهداشتی تر از سایر مدل های دمپایی بیمارستانی می باشد.

دمپایی بیمارستانی

 

دمپایی طبی بیمارستانی هم یکی دیگر از مدل های دمپایی در مراکز بیمارستانی بوده که عمدتا مناسب پرسنل بیمارستان و یا بیمارانی می باشد که دارای مشکلاتی از قبیل پا درد، کمر درد و … هستند.

دمپایی بیمارستانی

 

نمایندگی دمپایی بیمارستانی

مدیران بیمارستانی می توانند با شناخت نمایندگی های فروش کارخانجات تولیدی معتبر دمپایی بیمارستانی، خرید عمده و با قیمت ارزانتری را تجربه کرده باشند.

منبع: www.blurshoes.com

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

تماس با ما