لیست جدیدترین قیمت دمپایی هتلی ارزان در بازار

قیمت دمپایی هتلی اگر به صورت عمده خریداری شود، بسیار ارزان خواهد بود. لیست جدید ترین قیمت دمپایی هتلی در بازار با نواسانات زیادی همراه است.

لیست جدیدترین قیمت دمپایی هتلی ارزان در بازار

فروشگاه اینترنتی دمپایی هتلی جلو بسته زنانه

فروشگاه اینترنتی دمپایی هتلی جلو بسته زنانه	 خرید اینترنتی دمپایی هتلی جلو بسته زنانه، در قیمت های مناسب امکان پذیر است. این دمپایی ها از کیفیت و مقاومت بالایی برخوردارند.

این دمپایی ها دارای کفی های ضخیم برای حفظ امنیت پا هستند. برای نرمی و راحتی از پنبه طبیعی و پلی استر ساخته شده اند.

دمپایی هتلی زیبا، مناسب استفاده برای:

– میهمانان خانگی

– هتل

– استخر آبگرم

– سرویس بهداشتی

– مسافرت

سبک و قابل حمل هستند و انگشتان پا را از آسیب دیدگی محافظ می کنند.

میهمانان هتل دوست دارند در اتاق انتظار دمپایی راحتی داشته باشند. این جزئیات کوچک باعث شهرت هتل شما خواهد شد و درجه هتل تان را ارتقا خواهد داد. انتخاب کاملی از این دمپایی ها، از لوکس گرفته تا ساده، متناسب با هر بودجه ای، امکان پذیر است. دمپایی ها در سایزهای متنوع، مواد مختلف تولید می شوند. همچنین استفاده از این مدل ها در استخر و دمپایی ساحلی در دو طرح باز یا بسته موجود است.

حتی میهمانان غیر رسمی هم لیاقت استفاده از محصولات لوکس را دارند و این دمپایی های لوکس، ساخته شده از پلی ویلر، برای جاهای فرش شده و استفاده عمومی در اتاق ها و حمام ها مناسب است. این مدل دمپایی، می تواند به صورت انگشتی باز یا بسته باشد و در صورت درخواست با یک آرم متفاوت، ساخته شده با حاشیه رنگی، ساخته شده در اندازه های مختلف قابل شخصی سازی باشد. این دمپایی های لوکس، نرم و راحت، میهمانان شما را راضی نگه خواهند داشت.

شرکت تولید کننده دمپایی هتلی لا انگشتی

شرکت تولیدکننده دمپایی لا انگشتی، انواع دمپایی های هتلی را به صورت انبوه در قیمت های پایین، تولید می کند. تهیه دمپایی ارزان هتلی به صورت عمده امکان پذیر است. 

انواع دمپایی های هتل ما، برای راحتی مهمانان شما مناسب است. این دمپایی ها در رنگ های مختلف و  انواع سبک ها  موجود هستند. 
این محصولات حوله ای و سبک، به صورت باز تولید می شوند و گردش هوای خوبی را فراهم می کنند و بهداشتی هستند.
از طرفی سریع خشک می شوند. کف های ضخیم دمپایی حوله ای لوکس، راحتی انگشتان پا را تضمین می کند، از طرفی اندازه مناسبی دارند.

این دمپایی های راحت دارای یک کف پلاستیکی برای افزایش چسبندگی و یک حوله داخلی نرم هستند تا حداکثر راحتی را برای مهمانان شما در هنگام اقامت فراهم کند. این دمپایی های نرم، در سایزهای مختلف برای استفاده در هتل ها، مهمانخانه ها و استراحتگاه ها ایده آل هستند.

مشخصات محصول

  • ساخته شده از مواد حوله پنبه ای 
  • دارای زن سبک
  • تنوع در رنگ
  • سایزهای مختلف
  • حوله داخلی نرم
  • کف پلاستیکی برای افزایش مقاومت
  • پنجه باز و بسته

مناسب برای استفاده در هتل ها، مهمانخانه ها هستند.

نمایندگی فروش دمپایی هتلی در تهران

نمایندگی فروش دمپایی هتلی در تهران	 نمایندگی فروش دمپایی هتلی، انواع متنوع این کالا را عرضه می کند.

از مشخصات این کالا می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. زیبا، باریک و سبک هستند 
  2. سایزهای مختلفی دارند.
  3. برای استفاده در سفرهای کوتاه مدت مناسب اند.
  4. از کیفیت و داوام بالایی برخوردارند.

این محصول عالی، یک کالای با کیفیت و واقعی هستند. از جنس اصل تهیه شده اند و قیمت ارزانی دارند و طرح های بسیار جذابی برخوردارند. بدون بو هستند. ایمنی پا را حفظ می کنند. ظاهری زیبا و کیفیت بالایی دارند. 

دمپایی حوله ای هتلی در عمده فروشی های تهران

دمپایی های هتلی در تهران به صورت عمده و ارزان به فروش می رسند.

یک جفت دمپایی پنبه ای با کیفیت، در هر بسته بندی در دو سایز عرضه می گردد. هر دو سایز برای بیشتر افراد مناسب است، بنابراین شما و میهمانان می توانید در هر زمان دمپایی مناسب داشته باشید.

از مشخصات دمپایی حوله ای می توان موارد زیل را نام برد:

  • تولید شده از مواد با کیفیت: دمپایی از جنس مخمل پنبه ای است که برای راحتی پا ساخته شده است. آنها همچنین برای تنفس پا مناسب اند و به سرعت با شکل پاهای شما سازگار می شوند.
  • دارای طراحی فوق العاده: طراحی منحصر به فرد بدون لغزش، اصطکاک را با زمین افزایش می دهد. شما و میهمانان می توانید بدون ترس از لغزیدن قدم بزنید.  
  • بسته بندی خاص: هر جفت دمپایی یکبار مصرف به صورت جداگانه در یک کیسه پلاستیکی بسته بندی می شود. حمل و استفاده آسانی دارند و جای کمی را اشغال می کنند. همچنین از آلودگی محصول جلوگیری می کنند.
  • مناسب استفاده در مکان های گوناگون: ایده آل برای استفاده در هتل، خانه، مسافرت، مهمانی ها هستند. همچنین برای هدیه دادن وسیله ی خوبی هستند. دمپایی های حوله ای ظاهری تمیز و مرتب دارند و کیفیت خدمات هتل را افزایش می دهند. 
  • کمیت و اندازه: دمپایی حوله ای به صورت عمده فروخته می شود. 20 جفت در یک بسته بندی با قیمت مناسب عرضه می گردد. 10 جفت دمپایی سفید در سایز 8  و 10 جفت دمپایی سفید با لبه سیاه در اندازه 10؛ در سبک ها و اندازه های مختلف برای برآوردن تقاضای مشتریان تولید می شوند.
  • دمپایی لوکس: ساخته شده در کیفیت بالا، بسیار جاذب، پارچه ای، عالی برای تنفس و راحتی پا هستند. با استعمال این محصول اجازه دهید پاهای شما هوای تازه را تنفس کند. همراه با بالشتک اضافی برای راحتی و گرمی پاها.
  • تولید سفارشی: دمپایی مهمان بصورت جداگانه برای رعایت بهداشت، در یک کیسه پیچیده می شود. مناسب برای استفاده میهمانان است.  همچنین به شما در صرفه جویی در وقت کمک می کند.
  • دمپایی مخصوص مسافرت: دمپایی مسافرتی یک کالای ضروری برای استفاده در سفر است. ایده آل برای پوشیدن در هتل، متل، تعطیلات کوتاه مدت، خانه، سالن، آبگرم، مسافرت های هوایی هستند. همچنین در پناهگاه ها مورد استفاده قرار می گیرند.

از جمله مزایا و استفاده های دمپایی برای افراد مختلف:

1. کمیت و اندازه: دمپایی های هتلی به صورت عمده در سبک ها و اندازه های مختلف برای برآوردن تقاضای مشتریان عزیز عرضه می شود.

2. دمپایی هتلی لوکس ناسب استفاده در خانه:  که از کیفیت  و جذب بالایی برخوردار است. برای تنفس و راحتی پا  مناسب است. اجازه دهید پاهای شما هوای تازه را حس کنند. دارای بالشتک اضافی جهت نرمی و راحتی پاها.

3. دارای بسته بندی های مشخص: این دمپایی برای میهمانان طراحی شده اند و بسیار زیبا و بهداشتی هستند.

4. استفاده های گوناگون: به دلیل تنوع در طرح و سایز مناسب استفاده همه افراد خانواده هستند. در طول سفر آرامش بیشتری را برای پاها فراهم خواهند کرد.  

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

تماس با ما