مرکز خرید و فروش دمپایی طبی بیمارستانی در ایران

دمپایی یک وسیله ی مهم و کاربردیست که انواع مختلفی دارد. دمپایی طبی نمونه ی استاندارد این محصول است و همه ی ویژگی های یک دمپایی خوب را داراست. از جمله ی این موارد می توان به نرم و منعطف بودن، سبک و راحت، دارای منافذ کافی برای عبور و مرور هوا و … اشاره کرد. دمپایی که در بیمارستان توسط بیماران استفاده می شود نیز باید استاندارد و راحت باشد. مرکز خرید و فروش دمپایی طبی بیمارستانی در ایران این محصول را با کیفیت بالا و قیمت مناسب به بازار عرضه می کند.

مرکز خرید و فروش دمپایی طبی بیمارستانی در ایران

بازار فروش عمده دمپایی طبی بیمارستانی در کشور

بازار فروش عمده دمپایی طبی بیمارستانی در کشور	 دمپایی وسیله ایست کاربردی و مهم که هر فردی ممکن است چند نمونه از آن را در منزل داشته باشد. این محصول در انواع مختلفی تولید و وارد بازار می شود. طراحی و دوخت دمپایی اهمیت زیادی در کیفیت آن دارد. یک دمپایی خوب باید دارای ویژگی های زیر باشد:

  • سبک و دارای انعطاف
  • نرم و راحت
  • دارای منافذ کافی برای عبور و مرور هوا
  • طراحی زیبا و مناسب 

دمپایی طبی یک محصول استاندارد است که بین انواع مختلف آن بیشترین طرفدار را بین خانم ها و آقایان دارد. با پوشیدن این دمپایی سلامت فرد حفظ می شود به زانو، کمر و پاشنه ی پایش آسیبی نمی رسد. دمپایی که در بیمارستان استفاده می شود دارای همین ویژگی هاست.

دمپایی طبی بیمارستانی به گونه ای طراحی شده است که مانع ورود میکروب و ویروس به پا می شود. این دمپایی در انواع مختلف جلو بسته و جلو باز طراحی می شود. کف آن کاملا طبیمی باشد و پوشیدن طولانی مدت آن به پا آسیبی نمیزند. جنس این دمپایی ها می تواند از چرم و یا پلاستیک باشد.

بسته به سفارش بیمارستان خصوصی و یا دولتی این دمپایی ها جنس و مدل متفاوتی دارند. رنگ بندی اکثر این محصول سفید و یا آبی کم رنگ می باشد. تقریبا همه ی این دمپایی ها دارای منافذی برای تهویه ی هوا با داخل آن دارند میکروب وارد دمپایی نشود و یا در طولانی مدت به علت عرق کردن در گرما انگشت های پا قارچی نشود.

بازار فروش عمده دمپایی طبی بیمارستانی در کشور با فروش این محصول به نصف قیمت بازار و کیفیت عالی، سالانه با فروش بالایی رو به رو می باشد. 

تولید کننده ی دمپایی پلاستیکی در تهران و اصفهان

دمپایی پلاستیکی در رنگ بندی و مدل های مختلفی تولید و وارد بازار می شود. کاربرد این محصول در حمام، سرویس های بهداشتی، بیمارستان ها و غیره می باشد. دمپایی پلاستیکی به علت شست و شوی راحت و دوام بالا مصرف بیشتری نسبت به دیگر انواع این محصول دارند. تولید کننده ی دمپایی پلاستیکی در تهران و اصفهان با فروش بالای این محصول هرساله تعداد زیادی از آن را تولید و وارد بازار می کند.

این دمپایی در انواع جلو بسته، جلو باز، بندی و انگشتی تولید می شود. در هر منزلی چند نمونه از این محصول را ممکن است مشاهده کنید. بسته به کاربرد آن و اینکه در چه مکانی استفاده شود مدل آن می تواند متفاوت باشد. سبک بودن دمپایی پلاستیکی و دوام بالا باعث فروش فوق العاده ی آن در بازار شده است.

دمپایی که ممکن است ساعات طولانی در پای فرد بماند باید کفی نرم و طبی داشته باشد و فرد با آن احساس راحتی کند. تولیدی دمپایی با کیفیت و جنس خوب با استفاده از مواد اولیه ی مرغوب این محصول را در مدل های متنوع و مناسب با هر سلیقه و مکانی تولید و به بازار عرضه می کند.  

برای خرید انواع مختلف دمپایی، مدل جلو باز یا جلو بسته و… می توانید به فروشگاه آنلاین و معتبر این محصول مراجعه کنید و پس از مشاهده ی انواع نمونه ها بهترین گزینه را طبق سلیقه ی خود انتخاب و آن را با قیمتی مناسب و ویژه خریداری کنید.

عرضه مدل های شیک دمپایی طبی بیمارستانی

عرضه مدل های شیک دمپایی طبی بیمارستانیمدل های مختلف دمپایی بیمارستانی وجود دارند. بسته با سفارش ارگان های دولتی و خصوصی بیمارستان این محصول تولید می شود. امروزه با تنوع بالا و مدل های جدید و شیک این محصول مواجه هستیم. مدل هایی با رویه ی چرم و کف نرم و طبی از جدید ترین مدل های دمپایی طبی بیمارستانی می باشند.

در بیمارستان دمپایی بیمار و پرسنل جدا و در طراحی مخصوص می باشد. دمپایی یک بار مصرف یک نمونه ی دیگر از انواع دمپاییست که در بیمارستان کاربرد دارد. به علت رعایت بهداشت هر دمپایی باید حداقل هفته ای چند بار شسته شود تا از انتقال میکروب جلوگیری شود. 

بنابراین دمپایی باید از دوام بالا و جنس خوبی برخوردار باشد تا در برابر شست و شوی مداوم زود پاره نشود و نیز با پا زدن طولانی مدت زود آسیب نبیند. 

عرضه مدل های شیک دمپایی طبی بیمارستانی با بالاترین کیفیت و استاندارد و نیز با قیمت ویژه و مناسب در فروشگاه معتبر این محصول انجام می شود. برای خرید دمپایی طبی بیمارستاری با مدل شیک و جدید می توانید به مرکز پخش انواع دمپایی طبی و بیمارستانی مراجعه کنید و پس از انتخاب محصول مورد نظر خود آن را با کیفیت درجه یک و بهداشتی خریداری کنید.

فروش دمپایی طبی بیمارستانی

دمپایی طبی بیمارستانی در رنگ های سفید و آبی بیشترین تولید را داراست. رنگ سفید به علت بهداشتی بودن و ست بودن با لباس کارکنان مصرف بیشتری دارد. دمپایی مانند لباس برای هر فرد یک وسیله ی شخصی محسوب می شود به خصوص در بیمارستان که امکان انتقال ویروس و میکروب وجود دارد.

هر بیمارستانی که ساخته و افتتاح می شود علاوه بر دیگر لوازم بهداشتی مانند لباس، ماسک و … نیاز به تعداد بالایی دمپایی در انواع مختلف دارد تا هم پرسنل و هم بیمار هر کدام یک دمپایی جداگانه داشته باشند. این تعداد دمپایی معمولا به صورت عمده از تولیدی ها و یا فروشگاه های بزرگ دمپایی تهیه و خریداری می شود.

بهتر است دمپایی طبی بیمارستانی درجه یک را به طور مستقیم و بدون واسطه از تولید کننده و مرکز فروش و پخش های مورد اعتماد خریداری کنید تا هم از نظر هزینه برایتان بصرفه باشد و هم از کیفیت محصول مطمئن شوید. این تولیدی ها معمولا به دو روش محصولات خود را به فروش می رسانند. روش حضوری و غیر حضوری.

روش غیرحضوری و اینترنتی که امروزه طرفداران زیادی دارد و یکی از آسانترین نوع خرید می باشد اگر از فروشگاه اینترنتی خرید شود مشتری می تواند بدون صرف هزینه های اضافی و اتلاف انرژی محصول مورد نظر خود را با نازل ترین قیمت خریداری کند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

تماس با ما