مرکز فروش عمده دمپایی هتلی در سایزهای مختلف

یکی از وسایلی که امروزه برای آسایش و رفاه ما وجود دارد ،دمپایی است که در انواع مختلف وجود دارد. بنا بر هار محیط و هر شرایط می توان دمپایی و پاپوش های مناسب تهیه کنید،  دمپایی هتلی یکی از ضروری ترین وسایل در هتل آپارتمان های  سراسر شهر های بزرگ محسوب می شود که موجب تامین آسایش و راحتی مسافران می گردد.

وجود وسایل رفاهی در عین حال راحت برای مسافران حائز اهمیت است که نشان دهنده اهمیت و خدمات رسانی ویژه هتل و سوییت های اجاره ای را است.

کارخانه جات مختلف در سراسر کشور برای رفع نیاز این محصول دمپایی های هتلی در طرح های متنوع و قیمت های مناسب تولید می کنند که می توانید برای اطلاع از نوع و قیمت ان ها به مراکز فروش و سایت های معتبر مراجعه کنید.

در این مطلب با انواع دمپایی، مراکز تولیدی دمپایی، کیفیت و انواع دمپایی هتلی و فروش عمده دمپایی هتلی اشاره می کنیم .

مرکز فروش عمده دمپایی هتلی در سایزهای مختلف

جدیدترین نرخ دمپایی هتلی در بازار

جدیدترین نرخ دمپایی هتلی در بازار

  1. دمپایی ها انواع بنا بر شرایط محیطی مختلف انواع مختلفی دارد برای مثال:
  2. دمپایی مخصوص بیمارستان مناسب برای بیمارستان ها درمانگاه ها و مراکز بهداشتی
  3. دمپایی های راحتی مناسب برای محل کار و محیط خانه
  4. دمپایی های مجلسی مناسب برای میهمانی
  5. دمپایی هتلی مناسب برای هتل و سوییت ها

که هر کدام بنا بر کارایی و جنس آن قیمت های گوناگونی دارد.

دمپایی های هتلی دارای تنوع و رنگ بندی های جذاب و زیبایی دارد که در عین حال راحت است. شما می توانید با مراجعه به تولیدی یا بازار های سراسری و یا فروشگاه های اینترنتی می توانید کاتالوگ های دمپایی هتلی سایز مختلف و طرح های مختلف را مشاهده کنید . قیمت دمپایی با توجه به سایز، طرح، میزان راحتی و جنس آن متفاوت هست. خریداران می توانند برای اطلاع از قیمت دمپایی ها به فروشگاه ها مراجعه کنند.

خرید مدلهای جدید دمپایی هتلی در سایزهای متفاوت

دمپایی هتلی انواع گوناگونی دارد که هر کدام ویژگی و خاصیت خودشان را دارد. دمپایی هتلی به دلیل فراهم کردن راحتی پای شما حائز اهمیت است.

انواع دمپایی هتلی با ذکر ویژگی آن ها عبارت اند از :

  1. دمپایی تک لایه هتلی: جنس آن از فوم که بر روی آن ی لایه اسپان باند قرار دارد که در عین حال هم سبک است و هم موجب راحتی پا می شود و از خستگی جلو گیری می کند.
  2. دمپایی سه لایه حوله ای:این نوع دمپایی مانند نوع قبلی  از جنس اسپان باند هست با این تفاوت که در سه لایه قرار گرفته، این نوع بافت باعث شده که دمپایی در عین راحتی و سبکی، استحکام بالایی دارد.
  3. دمپایی هتلی حوله ای: یکی از دمپایی های مورد استفاده در هتل است که برای استحمام و سرویس بهداشتی استفاده فراوان می شود زیرا  ساختار این دمپایی از یک لایه پارچه حوله ای بر روی کفی پلاستیکی از جنس فو هست، استفاده حوله باعث شده که این دمپایی بافتی پشمی و نرم داشته باشد که در عین حال آب را نیز جذب می کند.
  4. دمپایی وی آی پی حوله ای هتلی: این نوع دمپایی مانند دمپایی هتلی بوده ولی با طراحی بسیار شیک تر و مدرن تر، تفاوت فاحش آن با دمپایی هتی داشتن کفی با طرح های تو رفته که از لیز خوردن و سر خوردن در سطح صاف و خیس جلوگیری می کند.

شما می توانید با مراجعه به مراکز و شرکت های تولیدی دمپایی این محصولات را در سایز های گوناگون، طرح های متنوع، رنگ های  جذاب و مدل های مختلف سفارش دهید، همچنین می توانید برای جلوگیری از اتلاف وقت و هزینه های اضافی با تماس به مراکز پخش و یا فروش این محصولات دمپایی ها را به صورت عمده بدون وجود واسطه از دو روش حظوری و غیر حظوری خریداری کنید.

عرضه دمپایی هتلی در بازار ابران

عرضه دمپایی هتلی در بازار ابران دمپایی هتلی در انواع مختلف از جمله تک لایه، سه لایه، اسفنجی و غیره تولید می شود که شما می توانید با ارتباط با مراکز فروش و یا کارخانه های تولیدی این دمپایی ها را با برند هتل خودتان سفارش دهید .

متقاضیان دمپایی هتلی و استخری بیشتر در شهر های بزرگ گردشگری مانند شیراز، اصفهان، مشهد، تبریز و … است. با این حال دمپایی و انواع پاپوش ها در سرتاسر بازار های ایران دیده می شود. دمپایی هتلی هم در مصارف خانگی و هم در مکان های بزرگتر و در تعداد بیشتر یاد می شود.

شما می توانید با مراجعه به شرکت ها، فروشگاه ها معتبر، مراکز خرید و فروش و نمایندگی های این نوع محصول دمپایی ها را به صورت عمده و یا تک تهیه بکنید. لازم به ذر است برای داشتن حق انتخاب بیشتر و دیدن تنوع مدل ها  و دمپایی ها از قبل یک لیستی از فروشگاه ها و برند های این محصول تهیه کنید تا در عین حال کار شما برای خرید آسان باشد. همچنین می توانید به صورت اینترنتی به برخی سایت های فروش محصولات مانند دیجی کالا و یا فروش دمپایی  مراجعه کنید و پس از مشورت با مدیر فروش اطلاعات کافی از محصول مورد نظر کسب و آن را سفارش دهید.

فروش عمده دمپایی هتلی در سایزهای مختلف

دمپایی هتلی یکی از بهترین محصولات بهداشتی در بازار به شمار می رود از آن جهت که هتل داران و صاحبان سکونت گاه های تفریحی برای ارتقاء بهداشت و کیفیت خدمات از این محصولات استفاده می کنند.

همچنین برخی شرکت ها و تولیدی برای بازایابی و کسب اعتماد مشتری لوگوی هتل را به صورت رایگان چاپ و در اختیار هتل مذبور می گذارند. یکی از معروف ترین تولیدکنندگان دمپایی در سطح کشور دمپایی نیکتا می باشد که خریداران و متقاضیان می توانند با مراجعه به سایت رسمی این برند از محصولات دیدن کنند و سفارش دهند.

همچنین ویزیتور های شرکت تولیدی دمپایی با مراجعه به هتل ها و اقامت گاه ها با نشان دادن کاتالوگ و معرفی کردن محصولات سفارش ها را ثبت و در اسرع وقت محصولات را ارسال می کنند.

فروشگاه های معتبر فروش دمپایی در تهران و شهر های بزرگ نسبت به شهر های دیگر بیشتر است که باعث گردش پول در پایتخت شده، همچنین فروش دمپایی و اخذ نمایندگی در شهر های کوچک که دارای پتانسیل گردشگری و توریستی است می تواند موجب ایجاد اشتغال، درآمد زایی، گردش پول و کاهش نرخ بیکاری در سطح شهر می شود. افرادی که دنبال کسب و کار جدید هستند می توانند با مراجعه به یکی از نمایندگی های فروش اطلاعات کافی کسب کنند و اقدامات لازم را انجام دهند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

تماس با ما